سرخط خبرها
خانه » مقاله » دانستنیهای ورزش/سیدرضا میرحسینی

دانستنیهای ورزش/سیدرضا میرحسینی

Print Friendly, PDF & Email

اختصاصی همای گیلان: نکاتی در مورد تکرار های زیاد حرکات شکم

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات بسیاری از ورزشکاران که به باشگاه مراجعه می‌کنند ،‌ انجام بیش از حد تمرینات شکم و پهلو به منظور لاغری است

در تمرینات شکم نکات زیر قابل ذکر است :

۱) انجام تمرینات شکم و پهلو ( و به طور کلی تمرین با وزنه ) به منظور از بین بردن چربی‌های شکم باید متناسب با رژیم غذایی باشند ، تنها با ورزش هوازی می‌توان چربی کم کرد و به وزن مطلوب رسید .

۲) تمرین بیش از حد شکم می‌تواند موجب ناراحتی در ناحیه‌ی کمر شود . بیش از میزان توصیه شده به تمرین این ناحیه نپردازید .

۳) اگر مایل به رسیدن سریع‌تر به هدف هستید بهتر است برنامه‌ی غذایی خود را بیشتر تحت نظر داشته باشید یا مدت تمرینات خود مانند دوچرخه سواری و دویدن وتمرینات هوازی را زیادتر کنید .

۴) حرکات شکم را به آرامی انجام دهید ، انجام سریع آنها نه تنها اثر کمتری خواهد داشت ، بلکه ناحیه‌ی کمر شما را نیز تحت فشار قرار می‌دهد.

سیدرضا میرحسینی،مربی ورزشی استان گیلان(لاهیجان)

با کانال همای خبر همراه باشید

همچنین ببینید

نبرد سرنوشت ساز مورچه خورت/تهیه کننده علی غلامرضائی مدرس دانشگاه وپژوهشگرتاریخ ایران

اختصاصی همای گیلان: از جمله حوادث مشهور در قصبه ی مورچه خورت، نبرد بزرگ نادرشاه ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.